Slovenský reprezentant na SME Assembly v Luxembursku je známy

Slovak Business Agency ako slovenský koordinátor pre výber národného reprezentanta na podujatí SME Assembly v Luxembursku na základe zasadnutia hodnotiacej komisie rozhodla o slovenskom reprezentantovi, Ecocapsule. Ecocapsule tak bude spolu s 27 ostatnými národnými reprezentantmi krajín EÚ prezentovať svoj podnikateľský príbeh počas krátkeho 3 minútového „talku“ pred zástupcami médií, politikmi, zástupcami malých a stredných podnikov a ďalšími. Do užšieho finále, ktoré sa uskutoční v apríli 2016, sa na doskách TEDxBinnenhof odprezentuje iba 10 z nich. Veríme, že medzi nimi bude aj slovenská Ecocapsule.
 

Ako sa najlepší podnikatelia Európy dostanú na pódium TEDxBinnenhof?

Zvolený národný kandidát bude zastupovať krajinu na výročnom Zhromaždení malých a stredných podnikov (ďalej len zhromaždenie MSP) 18. až 20. novembra 2015 v Luxembursku. Zhromaždenie MSP vyberie na základe krátkej 3 min. prednášky najlepších 9 podnikateľských nápadov. Desiaty kandidát bude zvolený prostredníctvom verejného hlasovania cez internet.
Desať vybraných najlepších európskych riešení globálnych výziev bude prezentovať svoj nápad pred publikom v priestoroch holandského parlamentu v apríli 2016 v rámci holandského predsedníctva v Rade EÚ. 

Čo je TEDxBinnenhof?

TEDxBinnenhof – Made in Europe je iniciatíva Európskej komisie, ktorá chce ukázať svetu, že Európa má čo ponúknuť, pokiaľ ide o inovácie a podnikanie. Cieľom iniciatívy je:
  • ukázať, že budúcnosť Európy je v rukách súčasných podnikateľov (tvorcov nových pracovných miest a biznisu)
  • inšpirovať ľudí k využitiu ich podnikateľského ducha propagovať a sprístupniť najlepšie európske nápady

Čo je TED?

TED je nezisková organizácia oddaná podpore „myšlienok hodných šírenia“. V roku 1984 sa v Kalifornii konala prvá štvordňová konferencia a odvtedy TED neustále rastie a viacerými iniciatívami podporuje myšlienky, ktoré menia svet. Na konferenciu TED sú pozývaní poprední svetoví myslitelia a ľudia činu, aby predniesli svoju 6 až 18-minútovú reč.
V roku 2009 TED uvoľnil formát TEDx v podobe voľnej licencie v duchu motta „myšlienky hodné šírenia” ako program miestnych, samostatne organizovaných podujatí, ktoré umožňujú ľuďom stretnúť sa a spoločne zažiť atmosféru pripomínajúcu konferencie TED.
 
Slovak Business Agency je slovenským koordinátorom pre výber národného kandidáta.