Určite si aj vy pri podnikaní kladiete otázku, ako robiť veci lepšie.
Ako sa prispôsobiť aktuálnym trhovým trendom a konkurencii.
Ako fungovať efektívnejšie, dosahovať kvalitnejšie výsledky.
Ako udržateľne rásť, odstraňovať prekážky, posúvať svoj biznis neustále vpred.
My vám s tým chceme pomôcť. Preto sme vytvorili službu voucheru na manažérsky rozvoj firiem.
Jej cieľom je hľadanie riešení, poskytnutie konkrétnych rád a odporúčaní. Tak, aby váš biznis bežal čo najhladšie.
V akých tematických oblastiach môže byť poradenstvo poskytnuté:
- Manažment spoločnosti
- Finančné riadenie spoločnosti (okrem tém finančné zdroje, grantové a podporné programy a výzvy na získanie podpory/finančného príspevku pre malé a stredné podniky - MSP)
- Právo a legislatíva
PRE KOHO JE VÝZVA URČENÁ:
- Mikro, malé a stredné podniky so sídlom a/alebo miestom podnikania na území Slovenskej republiky.
- MSP s dostatočnými ľudskými a časovými kapacitami na realizáciu poradenstva.
PODMIENKY:
Podnikateľský voucher preplatí maximálne 80 % oprávnených výdavkov, ktoré vzniknú pri realizácii služby, max. však do sumy 9 600 €. Na zvyšnú časť vo výške 20 % oprávnených výdavkov, ako aj prípadné neoprávnené výdavky, sa vyžaduje spolufinancovanie Žiadateľa.
Trvanie poradenstva: max. 3 mesiace od účinnosti Zmluvy vrátane vykonaného prieskumu trhu (do 15 dní od účinnosti Zmluvy na vykonanie prieskumu trhu a 2,5 mesiaca na realizáciu samotného poradenstva).
Kto môže poskytovať poradenstvo: podnikateľský subjekt s oprávnením na vykonávanie konzultačno-poradenskej činnosti v danej oblasti a je víťazom cenového prieskumu, ktorý pre účely hospodárnosti a efektívnosti vykoná samotný prijímateľ služby.
POSTUP PODÁVANIA ŽIADOSTÍ:
1. excel súbor Žiadosť.xlsx si stiahnite a vopred pripravte. Žiadosť a v nej obsiahnuté prílohy vyplňte dôsledne a úplne. Iba kompletná dokumentácia spĺňajúca kritéria formálnej kontroly sa predkladá výberovej komisii. Žiadosť.xlsx obsahuje 5 hárkov - formulárov (Žiadosť a prílohy 1 až 4) a inštrukcie;
2. vyplňte elektronický formulár Žiadosti – uveďte základné informácie o firme;
3. vyplňte všetky ďalšie hárky excel súboru Žiadosť, ktoré sú povinnými prílohami č. 1 až 4 Žiadosti
4. predstavte projektový zámer, v ktorom popíšte svoju spoločnosť a cieľ poradenstva (príloha č. 1);
5. podľa pokynov vyplňte povinnú prílohu č. 2 Žiadosti - Predpokladaný rozsah a odhad ceny dlhodobého poradenstva. V ňom jasne, stručne, zrozumiteľne popíšte obsah a predpokladaný rozsah poradenskej služby a odhad jej ceny. Jej súčasť tvorí:
· zoznam konkrétnych činností/aktivít, ktoré majú byť predmetom dlhodobého poradenstva
· odhadovaná cena poradenskej služby, ktorá bude podložená jednou nezáväznou cenovou ponukou subjektu, ktorý podobné služby na trhu realizuje;
6. vyplňte Vyhlásenia o splnení podmienok poskytnutia pomoci (príloha č. 3)
7. každá dotknutá osoba vyplní Vyhlásenie a Súhlas k spracúvaniu osobných údajov (príloha č. 4);
8. kompletne vyplnený excel súbor si uložte a následne každý hárok samostatne exportujte do formátu PDF s úplne viditeľným textom viď inštrukcie. Takto vygenerované súbory podpíšte – a) elektronicky (zaručeným/kvalifikovaným elektronickým podpisom) napr. na portáli https://qesportal.sk/Portal/sk alebo b) vytlačte a listinné dokumenty podpíšte fyzicky oprávnenými osobami ku dňu podania Žiadosti;
9. dôležité: prílohu č. 4 podpíšu všetky dotknuté osoby buď a) elektronicky (zaručeným elektronickým podpisom), alebo b) fyzicky listinnú formu;
10. odosielanie dokumentov:
· vždy pošlite vyplnený excel súbor vo formáte .xlsx pošlite na emailovú adresu rozvoj@sbagency.sk
· elektronicky podpísané dokumenty - formulár Žiadosti, Prílohu č. 1, Prílohu č. 2, Prílohu č. 3 a Prílohu č. 4 odošlite na emailovú adresu rozvoj@sbagency.sk
· ak posielate Žiadosť so všetkými prílohami v listinnej podobe – odfoťte/naskenujte originály a pošlite na email rozvoj@sbagency.sk. Listinné dokumenty podpísané fyzicky následne doručte na aktuálnu korešpondenčnú adresu Slovak Business Agency (Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava, Slovenská republika);
11. prijatá Žiadosť je posudzovaná v dvoch kolách, 1. kolo pozostáva z overenia dodržania formálnych podmienok; 2. kolo prebieha na zasadnutí Výberovej komisie, ktorá predložené Žiadosti posudzuje po vecnej a odbornej stránke.
12. ak bude vaša žiadosť schválená, bude ešte potrebné vybrať konzultačnú spoločnosť, ktorá poradenstvo vo vašom podniku zrealizuje. V súvislosti s týmto výberom vás bude čakať niekoľko administratívnych krokov, ktoré ale s našou pomocou určite zvládnete. Poskytneme vám všetky dokumenty a postupy potrebné k tomu, aby ste si konzultačnú firmu vybrali. Ľubovoľný výber spoločnosti pre samotnú realizáciu poradenstva preto nebude možný. Vyberiete ju prostredníctvom jednoduchého prieskumu trhu.
Postup výberu konzultačnej spoločnosti si môžete vopred pozrieť v Postupe zadávania zákazky.
Bez zaslania podpísanej žiadosti nie je vaša žiadosť kompletná.
V rámci jednej Výzvy môžete poslať len jednu žiadosť.
DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:
DOKEDY JE VÝZVA OTVORENÁ:
Do 23:59 dňa 1. 7. 2025
KONTAKT:
V prípade otázok nás kontaktujte na rozvoj@sbagency.sk alebo na mob. č. +421 948 028 741
Poskytnutie služby prostredníctvom podnikateľského vouchera - dlhodobé poradenstvo sa realizuje v rámci implementácie národného projektu Horizontálna podpora malého a stredného podnikania. ITMS kód projektu: 401101A322. Špecifický cieľ RSO 1.3 Posilnenie udržateľného rastu a konkurencieschopnosti MSP a tvorby pracovných miest v MSP, a to aj produktívnymi investíciami. Program: Program Slovensko 2021 – 2027. Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja. Priorita: 1P1 Veda, výskum a inovácie.