Slovenskí študenti môžu vyhrať 15 000 eur na rozvoj svojho podnikania. Všetko, čo k tomu potrebujú je preukázať podnikateľský potenciál, inovácie vo svojom sektore a jasný plán ako zámer premeniť na skutočné podnikanie.

- študenti vysokých škôl a univerzít vo veku 18 – 30 rokov zo Slovenska (účastníci súťaže musia mať minimálne 18 rokov a nie viac ako 30 rokov k 31. 5. 2014);
- zahraniční študenti študujúci na Slovensku, národné kolo však prebieha v slovenčine;
- študenti končiacich ročníkov;
- nápad prihlasujú jednotlivci alebo 2- až 5-členné tímy - študentmi musia byť však všetci členovia súťažného tímu;
- študenti zapojení do súťaže v minulých ročníkoch okrem víťazného tímu.
Čo získate?
1. fáza - do 23. 4. 2014 - Prihlasovanie podnikateľských nápadov.
2. fáza - do 5. 5. 2014 - Porota vyberie 5 finalistov, ktorí pripravia 2-minútové prezentačné video o svojom tíme/zámere v angličtine (do 12. 5. 2014).
3.fáza - 15. 5. 2014 - 11:00 - 14:00 - Finále v Bratislave – prezentácia zámeru a interview s porotou a vyhlásenie víťaza.
- Zhrnutie (max. 1 strana), ktoré poskytne základné informácie preukazujúce podnikateľský potenciál, udržateľnosť riešenia, motiváciu a pripravenosť tímu premeniť myšlienku na skutočné podnikanie.
- Finančný rozpočet (predpokladaný výkaz ziskov a strát, výkaz toku hotovosti (cash-flow) a poznámky) nesmie prekročiť 1 stranu a mal by poskytnúť dostatočné informácie o rastovom a investičnom potenciále.
- Prílohy, ktoré poskytnú podporné informácie k zhrnutiu a finančnému rozpočtu.
- Podnikateľský zámer je potrebné priložiť vo formáte PDF a súbor nesmie presiahnuť veľkosť 5 MB.
- Prihláška aj podnikateľské zámery sú v slovenčine.
2. Vybraní piati finalisti pripravia a pošlú organizátorom link na zverejnené 2-minútové prezentačné video (Video Pitch) v angličtine.
- Národné finále v Bratislave prebieha v slovenčine a pri posudzovaní tímov nebude do úvahy braná úroveň angličtiny (členovia víťazného tímu nemusia hovoriť anglicky).
- Podnikateľský potenciál – preukázať, že prezentované riešenie má dostatočný podnikateľský potenciál, ktorý opodstatní investičné úsilie a riziko s tým spojené. Je dôležité ukázať konkrétne kroky, ktoré treba uskutočniť (alebo boli uskutočnené) na to, aby sa zámer stal skutočným podnikaním.
- Príležitosť pre rast – preukázať, akú má start-up trhovú pozíciu, silu marketingového plánu a ako je podnikanie škálovateľné.
- Vplyv na komunitu – preukázať, aký vplyv bude mať projekt / podnikanie na komunitu.
- Finančná výkonnosť – preukázať, ako udržateľné bude riešenie po zavŕšení počiatočného obdobia a rozpočtovať, ako bude využitých 15 000 €, ktoré víťazný tím získa.
- Inovácie – preukázať, že navrhovaný projekt je inovatívny, vznikol ako súčasť start-up plánu a ukázať, ako sa líši od konkurencie.





